Şanlıurfa’daki Üstün Kupa turizmcileri sevindirdi

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala
Galatasaray ile Fenerbahçe ortasında 7 Nisan’da oynanacak 2023 Turkcell Harika Kupa maçının Şanlıurfa’ya alınması, kentteki turizmcileri sevindirdi.

Futbolda en son 2010’da Türkiye Kupası finalinde Fenerbahçe ile Trabzonspor’u ağırlayan Şanlıurfa’da, Galatasaray ile Fenerbahçe’nin karşılaşacağı Muhteşem Kupa maçına konut sahipliği yapacak olmanın sevinci ve gururu yaşanıyor.

Güneydoğu’nun kültür ve gastronomi alanında önde gelen kentlerinden Şanlıurfa, dev maçı izlemek için kente gelecek sporseverlerle büyük bir turizm hareketliliği yaşayacak.

“Misafirlerimizi en hoş formda ağırlamak istiyoruz”

Şanlıurfa Bölgesel Turist Rehberleri Odası Genel Sekreteri Müslüm Çoban, AA muhabirine, Harika Kupa maçının kent sakinleri ve turizmcileri sevindirdiğini söyledi.

Maçın, kentin tanıtımı açısından da çok değerli olduğuna dikkati çeken Çoban, şöyle konuştu:

“Biz turizmciler olarak kente gelecek konukları ağırlamak için çalışmalarımıza başladık. Otellerimizde yer kalmasa bile, gelen konuklarımızı konutlarımızda ağırlayacağız. Daha evvel 2010’da Fenerbahçe ile Trabzonspor ortasında oynanan Türkiye Kupası final maçında da otellerde yer bulamayan konuklarımızı konutlarımızda ağırladık. Şanlıurfa o tarihteki tertibi da büyük bir muvaffakiyetle ve alnının akıyla yapmıştı. O maçtan sonra gelen konuklarla ortamızda gönül köprüleri kuruldu. Yalnızca Şanlıurfa’mıza değil Güneydoğu Anadolu Bölgesi’ne ve Mezopotamya’ya da olumlu istikamette tesiri olacaktır. Bu maç hem Şanlıurfa’mızın tanıtımına katkı sağlayacak hem de esnafımıza ekonomik katkı sağlayarak kenti canlandıracaktır. Biz konuklarımızı en hoş halde ağırlamak ve mutlu edilmiş bir formda göndermek istiyoruz.”

Konukları en güzel biçimde ağırlamak için uğraş göstereceklerini belirten Çoban, şöyle devam etti:

“Bilet bulabilenler Şanlıurfa’ya gelsinler, otel bulamayanlar için de istekli bir platform kurup herkes meskeninde kaç kişiyi ağırlayabilir, bunun da inşallah tertibini yapacağız zira daha evvel yapmıştık tekrar yapmaya hazırız. Maç için kentimize geleceklerin şayet imkanları varsa 1-2 gün evvel gelmelerini tavsiye ediyorum zira Şanlıurfa’nın tarihini, kültürünü, Urfalıları yakından görüp ve sonrasında daima birlikte maçı izleyip kupayı daima birlikte kaldıralım. Cumhuriyetimiz kazanacak, Türkiye’miz kazanacak ve biz kazanacağız.”

“Göbeklitepe, Karahantepe, Balıklıgöl ve müzelerimiz konuklarımızı bekliyor”

Şanlıurfa Turizm Profesyonelleri Derneği Lider Yardımcısı Rahime Yaşar da ise Muhteşem Kupa maçının, kentin iktisadına çok önemli katkıları olacağını tabir ederek, şunları kaydetti:

“Baharatçısından otelcisine, taksicisinden ikramlık eser satanlara yani herkese katkısı olacak. Bu tıp aktifliklerin Şanlıurfa ve tüm Güneydoğu Anadolu Bölgesi’nde devamının gelmesini diliyorum. Göbeklitepe, Karahantepe, Balıklıgöl ve müzelerimiz konuklarımızı bekliyor. Konuklarımızı hem kentimizin keşfine hem de damak çatlatan lezzetlerini tatmaya bekliyoruz. Turizm kesimi olarak hazırlıklarımız tamam, gelecek talepleri bekliyoruz. Şanlıurfa misafirperverliğiyle, bize yakışan bir biçimde konuklarımızı ağırlayacağız. 2010’da Fenerbahçe ile Trabzonspor ortasında oynanan Türkiye Kupası final maçında gösterdiğimiz misafirperverliğimizi tekrar bu maçla birlikte göstereceğiz. Bütün konuklarımızı kentimize bekliyoruz, Şanlıurfa’nın bütün hoşluklarını hissetmelerini sağlayacağız, buna kelam verebilirim.”

“Turizmci olarak çok umutluyuz”

Seyahat acentesi yetkilisi Mahmut Doğan da müsabakayı izlemek için gelenlerin, kentin tarihi ve turistik yerlerini de gezme imkanına sahip olacağını söyledi.

Üstün Kupa heyecanının kente şimdiden yansıdığını belirten Doğan, “Misafirlerimizin maç dışında Karahantepe, Göbeklitepe, Balıklıgöl ve müzelerimizi gelip görmelerini ve yemeklerimiz tatmalarını tavsiye ediyoruz. Geldiklerinde asla pişman olmayacaklarını düşünüyoruz. Turizmci olarak çok umutluyuz, her dalda çok hoş karlar elde edileceğini düşünüyoruz. Şanlıurfa’ya gelecek olan konuklarımızın aklında soru işareti bulunmasın. Makûs manada düşünmesinler, geldikleri vakit bu makus fikirlerinden büsbütün arınıp çok memnun bir formda gideceklerini düşünüyoruz.” diye konuştu.

mutlu
Virüslü
Şanlıurfa’daki Üstün Kupa turizmcileri sevindirdi

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Best Pro Medya ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!